mars 2012

COLORADO

Jeg dro jo forresten rett til Denver, Colorado fra Hawaii, da. Og var der et par netter før jeg dro "hjem" til Michigan. Her møtte jeg Jim og Lindsey og baby. Han kunne forresten krabbe uten å se u...

PEACOCK

Wii, kjøpte meg fine påfuglfjær-øredobber på Hawaii! Der løper de jo fritt rundt som måker i Strømstad. Jeg spurte hun der dama i kassa, da, om påfuglen ble drept for å få tak i fjærene. Hun sa nei...

LIVET I FENGSEL

Kødda, det er ikke så ille. Men det føles faktisk veldig isolert uten nett her altså. Og uten tv. Begge deler har vært vekk i hele dag, nå er det tilbake. Noen hadde glemt å betale ei litta regning...

HAWAI'I 4

Mandag 19. mars Denne dagen var jeg stort sett på egenhånd siden de jeg bodde hos var på jobb. Jeg stod opp tidlig og tok bussen til nordsida av øya. Her spiste jeg frokost: Så tok jeg og rundt...

HAWAI'I 3

Søndag 18. mars Tredje dagen kjørte vi rundt hele øya så jeg kunne se alt. Og rundt hver sving, var det et nytt "aaaahhh". Alt var så frodig og vakkert. Var ikke så heldige med været denne dagen, ...

HAWAI'I 2

Lørdag 17. mars: Denne dagen stod jeg også opp tidlig, hadde surfetime klokka 8. Var veldig heldig, og fikk en kjempegod deal. Betalte $40 for to timer, og $30 for en fotograf + alle bildene han t...

HAWAI'I 1

Nå er jeg tilbake i Michigan etter en fantastisk ferie! Var deilig å sove i min egen seng etter 4 netter i 75% luftfuktighet, en natt på fly, en natt uten luftfuktighet og en natt på et gulv. Jeg g...

ALOHA HAWAII

Bare en liten hilsen fra Hawaii. Har det helt greit!

VISUM OG VÅRYR

I dag fikk jeg vite at søknaden min om forlenget opphold har blitt godkjent! Hadde halvveis forberedt meg på å dra herfra om fire uker nå, så nå må hjernen min innstilles på nytt - til å bli til sl...

HJEM ALLEREDE?

Sånn her funker det nemlig.. Jeg har besøksvisum i USA som varer i 10 år. Men jeg kan bare være her 6 måneder av gangen. Og planen min var jo å være her i 8, så derfor har jeg søkt om forlengelse a...

SANDALER OG ULLSOKKER

Nå som jeg var ferdig med å blogge om cruiset, fant jeg ut at det kanskje var på tide å pakke ut også. Spesielt fordi jeg må pakke på nytt! Om 5 dager reiser jeg til Hawaii, og derfra reiser jeg re...

BABYSHOOT

Fortalte jeg at Jimmy hadde photoshoot? Se så nydelig.

CRUISE 8

Fredag 24. februar Plutselig var det siste dag. Og av en eller annen (teit) grunn, så er alltid siste dagen den beste, og det er den dagen du blir best kjent med folk. Så ut fra den erfaringen, pr...

CRUISE 7 - MEXICO

Torsdag 23. februar Denne varme torsdagen la vi til i vakre Cozumel! Vi hadde ingen store planer. Den eneste planen jeg hadde, var å drikke tequila. Så jeg, mamma og lillebror tok en taxi til et k...

COLLEGE LIFE 2

Lørdag morgen spiste vi en veldig feit, amerikansk frokost i kafeteriaen på campus, før vi dro for å utforske St. Louis! Vi dro først for å se "The Gateway Arch", som også kalles "The Gateway to th...

COLLEGE LIFE

Denne helga har jeg vært og besøkt Noellen! Ei venninne som bor og går på college i St. Louis. Jeg har kjørt de 8 lange timene ned dit, og de 8 enda lenger timene hjem igjen. Jeg er jo ikke ferdig ...

CRUISE 6

Onsdag 22. februar Denne dagen var vi på vannet fra morgen til kveld. Noe som faktisk er minst like bra som å være i land på dette skipet. For selv om man har 7 netter her, har man ikke sjanse til...

CRUISE 5 - JAMAICA

Tirsdag 21. februar Våknet opp til dette her: Jeg er ikke så brun som det ser ut som på dette bildet. Selv om jeg skulle ønske det.. Vi spiste frokost og kom oss etterhvert i land. Vi la til i ...
Line Klaastad

21, Larvik

Line, 21 år fra Larvik. Bor i Oslo og studerer økonomi og administrasjon. Hverdagen min består stort sett av skole, trening, kjæresten min og hunden vår :-)